Blogga igen?

Hej, funderar på att starta blogg igen..? Tror ni att jag kan klara av det?
 Iaf så måste jag då börja ta med mig kameran överallt annars är det ju inte så roligt!




Våran lilla Frallan.. En riktigt litet monster...!



Idag ska jag och Maria åka till skånsta ridhus och träna Pinto igen..  Han reds dressyrlektion i måndags & Hopplektion i Torsdags.. av Maria.. Vi måste köpa ett skarpare bett på honom då han har en förmåga att ta bettet och dra när man hoppar, och man vill ju gärna få stopp på hästen..
  Idag blir det nog ganska mkt tempoväxlingar.. Kanske lite western ridning och få honom springa så snabbt som möjligt under kontroll.. Han är en förstörd ridskolehäst så han har ingen form eller nått, & får inte med sig bakbenen.. Så det tränar vi på att det ska gå så fort som möjligt, han bockar ju också väldigt mycket när man trycker på såå önska mig lycka till så jag inte kommer hem med några brytna ben eller så XD
 Till stallet ska jag innan kl 17 såå.. det är ett tag kvar..

Under tiden ska jag vara hemma och slappa o passa hundar.. Roligt.. Njaa, det är en väldigt lugn uppgift..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0