Hallå

Jag har inte skrivit på länge.. eller på ett par dagar eftersom att jag inte har haft tid.. Och inte varit hemma på några dagar..
 Nu ska jag dra till skolan om några minuter.. Och idag skulle jag egentligen ha haft matteprov.. men jag orkade inte gå upp till omprovs tiden.. Aja.. Vi har iaf typ 1 so prov den här veckan... Jippie!
och jag ska byta språkval igen.. Tillbaka till spanska.. vi får se hur det går.. eftersom att jag har missat ett år..!

Men iaf.. i fredags så var jag, Natta och Issa på rockgården.. Jaa.. det var ju inte någon höjdare direkt... Det var dött där!  Aja.. de fick typ stänga tidigare också.. :P Haha.. Aja..
Innan det så var vi o käkade pizza.. inte så jätte bra service där men men.. 
 
Nu måste jag dra.. Men jag skriver mer i kväll..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0